Cum Să Îți Motivezi Copilul Să Facă Sport

ianuarie 02, 2021
Cum Să Îți Motivezi Copilul Să Facă Sport
<a href="https://www.kilostopjunior.ro/author/alexandra-constantin/" target="_self">Dr. Alexandra Constantin</a>

Dr. Alexandra Constantin

Specializare: Pediatrie “Sunt un medic nutriționist și un medic pediatru care iubește ceea ce face în fiecare zi. Mă consider norocoasă deoarece am posibilitatea să lucrez cu copiii. Interacțiunea cu ei m-a transformat într-o persoană optimistă, răbdătoare și încrezătoare în forțele proprii. Mă relaxează înotul, plimbările în natură sau joaca cu animalele. Pentru o dezvoltare armonioasă a copilului, acesta trebuie învățat să aibă o alimentație sănătoasă și ajutat să își găsească sportul preferat.”

Cum Să Îți Motivezi Copilul Să Facă Sport. Iată sfatul specialistului.

„Exercițiile fizice îi ajută pe copii să consolideze mușchii și oasele în creștere și fac parte dintr-un stil de viață sănătos, combinat cu o nutriție de calitate și un somn adecvat.”

Potrivit Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, copiii ar trebui să facă o oră de mișcare în fiecare zi.  Unii copii sunt atrași în mod natural de pregătirea fizică și găsesc cu ușurință modalități de a fi activi. Cu toate acestea, alții au nevoie de puțină încurajare. Dacă copilul tău se încadrează în această din urmă categorie, ia în considerare aceste tactici pentru a-ți face fiul sau fiica să se miște mai mult.

Dacă dorești să iți ajuți copilul să mănânce mai sănătos și ai nevoie de un ajutor specializat, apelează la experții Kilostop Junior și programează o consultație, dând click AICI: https://www.kilostopjunior.ro/oferta-zilei/

1.   Găsiți un motiv pentru a face sport.

Cel mai eficient mod de a rămâne la un exercițiu sau o rutină de antrenament este de a găsi o adevărată motivație. Discutați cu copilul dumneavoastră despre posibilele beneficii ale exercițiilor fizice. Motivul ar trebui să fie specific, dar simplu. Este vorba de a construi forță, de a învăța un sport, de a folosi echipament nou pentru exerciții fizice, de a te distra mai mult în aer liber sau de a deveni sportiv? Roagă-l pe copilul tău să-și imagineze că lucrează pentru a-și atinge scopul și să picteze continuu imaginea mentală.

2.   Stabiliți obiective precise, descriptive.

Atingerea unor obiective mici, palpabile duce la succes pe termen lung. Copilul dumneavoastră poate începe ușor, cum ar fi să ajutați să ieșiți cu câinele familiei la plimbare. Atingeți primul obiectiv, apoi stabiliți un nou obiectiv și așa mai departe. Pentru mers pe jos sau alergare, obiectivele bune pe termen scurt pot fi numărul de intersecții sau blocuri pe zi sau numărul de zile consecutive în care a fost efectuată activitatea. Acest lucru vă ajută să vă mențineți copilul concentrat asupra sarcinii sale curente în timp ce lucrați spre viziunea finală. Nu uitați: obiectivele pe termen scurt ajută la atingerea obiectivelor pe termen lung.

3.   Construiți un impuls.

Cu cât copilul dumneavoastră se deplasează mai mult pe parcursul zilei, cu atât va avea mai multă energie pentru antrenament sau activități de exercițiu. Ca familie, încercați să vă obișnuiți să alegeți scările în defavoarea liftului; deplasați-vă prin casă în fiecare oră. Deplasarea mai mult pe parcursul zilei duce la posibilitatea de a vă deplasa mai mult în timpul antrenamentului, ceea ce duce la niveluri de energie chiar mai bune în timpul zilei. Este o formă pozitivă a efectului bulgărului de zăpadă.

Cum Să Îți Motivezi Copilul Să Facă Sport

Cum Să Îți Motivezi Copilul Să Facă Sport

4.   Alternați!

Efectuarea aceluiași tip de exercițiu sau activitate poate deveni monotonă, oricât de entuziast ar fi copilul dumneavoastră. Fugiți, mergeți, mergeți cu bicicleta, înotați, dansați, jucați-vă cu cercuri, opțiunile sunt aproape nesfârșite. Încurajează-ți copilul să le amestece. Acest lucru va ajuta atât corpul, cât și mintea să rămână angajate în activități.

5.   Păstrați așteptările rezonabile.

A avea mari așteptări este grozav. Dar asigurați-vă că sunt rezonabile. Nu există o pastilă magică pentru sănătatea fizică sau performanță. Corpurile copiilor își iau timp să se îmbunătățească și să se adapteze. Sprijiniți-l pe copilul dvs. să lucreze către obiectivul final, dar asigurați-vă că obiectivul final este realist și că el / ea înțelege că acesta este un proces zilnic, nu doar o realizare unică.

Asigurați-vă că activitățile de antrenament ale copilului dumneavoastră sunt în concordanță cu vârsta și abilitățile sale naturale. Pentru activități din partea mai obositoare, discutați cu medicul copilului dumneavoastră. Un medic vă poate oferi sfaturi cu privire la cantitățile și tipurile de activitate fizică adecvate vârstei, abilităților și sănătății copilului dumneavoastră.

Pentru mai multe rețete sănătoase și informații despre cum să ai un copil sănătos, accesați și canalul nostru de YouTube – Kilostop Junior.

Autor: Dr. Alexandra Constantin

 

Distribuie acest articol:
<a href="https://www.kilostopjunior.ro/author/alexandra-constantin/" target="_self">Dr. Alexandra Constantin</a>

Dr. Alexandra Constantin

Specializare: Pediatrie “Sunt un medic nutriționist și un medic pediatru care iubește ceea ce face în fiecare zi. Mă consider norocoasă deoarece am posibilitatea să lucrez cu copiii. Interacțiunea cu ei m-a transformat într-o persoană optimistă, răbdătoare și încrezătoare în forțele proprii. Mă relaxează înotul, plimbările în natură sau joaca cu animalele. Pentru o dezvoltare armonioasă a copilului, acesta trebuie învățat să aibă o alimentație sănătoasă și ajutat să își găsească sportul preferat.”

Știai că?

Donăm 2 lei pentru fiecare kilogram slăbit de către juniori:

luna aceasta pacienții Kilostop Junior au slăbit 1110 kg

agsdix-fas fa-money-check-alt

până acum am donat 16578.96 lei

Fii la curent cu ultimele noutăți din nutriție!

Articole Similare

Top 10 Superalimente Pentru Copii – Partea I

Top 10 Superalimente Pentru Copii – Partea I

Am auzit cu toții că mărul e bun pentru imunitate,  că lactatele sunt bune pentru creștere sau că avocado-ul ajută în a avea o memorie bună și pentru dezvoltarea creierului.

Dar care sunt cele mai importante 10 superalimente pe care copilul tău să le aibă zilnic dacă se poate în alimentația sa? Și de ce sunt ele atât de bune? Răspunsul îl găsești mai jos!

citește mai mult
Dr. Mălina Chiriac – Băuturile de vară: cât de periculoase sunt pentru greutatea copiilor?

Dr. Mălina Chiriac – Băuturile de vară: cât de periculoase sunt pentru greutatea copiilor?

Vara este anotimpul în care mulți copii aleg să își potolească setea cu o mulțime de varietăți de băuturi delicioase.

Ceea ce ne poate lua prin surprindere însă este faptul că aceste băuturi ascund o mulțime de calorii în formă lichidă, iar dacă sunt consumate frecvent, ele pot fi atât o cauză importantă de kilograme în plus cât și un factor de risc pentru sănătatea copiilor prin cantitatea crescută de zahăr pe care o conțin.

citește mai mult
Dr. Alexandra Stoica – Ce mănâncă un copil cu alergie la proteina din laptele de vacă

Dr. Alexandra Stoica – Ce mănâncă un copil cu alergie la proteina din laptele de vacă

Alergia la proteina laptelui de vacă ( APLV ) afectează între 2-6 % dintre copii, cu cea mai mare prevalență în primul an de viață. La aproximativ 50 % dintre copii APLV a dispărut în primul an de viață și la 80-90% din copii până la 5 ani.
De cele mai multe ori este o alergie tranzitorie, însă poate avea un impact major în statusul nutrițional și calitatea vieții bebelușului/copilului.

citește mai mult