Rețetă sănătoasă pentru copii – Ciuperci umplute cu cremă de brânză și spanac

februarie 02, 2022
Ciuperci umplute
<a href="https://www.kilostopjunior.ro/author/catrinelpanait/" target="_self">Dr. Catrinel Panait</a>

Dr. Catrinel Panait

Specializare: Endocrinologie “După implicarea în proiectul „Micii sanitari”, care a presupus predarea elevilor din ciclul primar unor noțiuni de anatomie, nutriție, igienă și prim ajutor, am realizat cât de important este să îi învățăm pe copii ce înseamna un stil de viață sănătos, ce rol esențial are mișcarea în bună funcționare a organismului și cât de benefic este să deprindem obiceiuri alimentare sănătoase încă de la o vârsta fragedă, deoarece toate acestea se vor reflecta în viața noastră de adult.”

Vă sună cunoscută situația în care după o zi întreagă de stres și rezolvat probleme la muncă ajungeți acasă și trebuie să găsiți o variantă rapidă de mâncare, astfel încât să reușiți să serviți cina la o oră rezonabilă? Ei bine, această rețetă vine în ajutorul dumneavoastră, fiind o idee care necesită puțin timp de pregătire și doar câteva ingrediente.

Click AICI pentru a afla și alte rețete delicioase și ușor de preparat, dar și sănătoase pentru copii.

În plus, dacă ne raportăm la formula farfuriei ideale, aceasta este perfectă pentru cină, fiind săracă în carbohidrați.

Ingrediente pentru 2 porții:

Ciuperci umplute

Ciuperci umplute

500 g ciuperci proaspete
250 g cremă de brânză light
50 g baby spanac
1 cățel de usturoi
50 g cașcaval light
Sare, piper

Mod de preparare:

Începem prin a curăța ciupercile și a le îndepărtă piciorușele, apoi le punem pe un platou până ne ocupăm de umplutură.
Spălam bine frunzele de spanac și le îndepărtam codițele, apoi le tocăm mărunt și le adăugăm într-un bol în care punem și crema de brânză și le amestecăm cu o spatulă până obținem o compoziție omogenă. Adăugăm și usturoiul tocat mărunt și sare și piper după gust.
Cu o linguriță umplem ciupercile cu amestecul de cremă de brânză și le punem într-o tavă în care am pus hârtie de copt.
Deasupra presărăm cașcavalul dat pe răzătoare și apoi punem tava la cuptorul preîncălzit la 180 grade, pentru 30-40 de minute, timp în care cașcavalul vă forma o crustă frumoasă.
Odată scoase de la cuptor sunt gata pentru a fi servite!

Informații nutriționale pentru o porție (200 g): 255 kcal, 19 g carbohidrați, 33 g proteine, 7 g grăsimi, 4 g de fibre și o mulțime de vitamine și minerale.

Eu le-am servit alături de frunze de spanac cu dressing din oțet balsamic, pentru un plus de vitamine și minerale, însă pot fi servite cu orice tip de salată preferă copilul dumneavoastră!

Pentru sfaturi personalizate și o dietă exact pe placul copilului tău, programează-l la o consultație!

Slăbitul e o joacă!

 

Distribuie acest articol:
<a href="https://www.kilostopjunior.ro/author/catrinelpanait/" target="_self">Dr. Catrinel Panait</a>

Dr. Catrinel Panait

Specializare: Endocrinologie “După implicarea în proiectul „Micii sanitari”, care a presupus predarea elevilor din ciclul primar unor noțiuni de anatomie, nutriție, igienă și prim ajutor, am realizat cât de important este să îi învățăm pe copii ce înseamna un stil de viață sănătos, ce rol esențial are mișcarea în bună funcționare a organismului și cât de benefic este să deprindem obiceiuri alimentare sănătoase încă de la o vârsta fragedă, deoarece toate acestea se vor reflecta în viața noastră de adult.”

Știai că?

Donăm 2 lei pentru fiecare kilogram slăbit de către juniori:

luna aceasta pacienții Kilostop Junior au slăbit 1110 kg

agsdix-fas fa-money-check-alt

până acum am donat 16578.96 lei

Fii la curent cu ultimele noutăți din nutriție!

Articole Similare

Dr. Adriana Dragulin – Alergiile alimentare la copii

Dr. Adriana Dragulin – Alergiile alimentare la copii

Totul despre alergiile alimentare la copii
Probabil că majoritatea dintre voi ați auzit despre alergii, unii dintre voi vă confruntați cu diferite variante ale acestei boli.
Printre cele mai severe sunt alergiile alimentare care pot influența considerabil calitatea vieții și pot avea pe termen lung consecințe nefaste asupra stării de sănătate a pacientului.

citește mai mult
Top 10 Superalimente Pentru Copii – Partea I

Top 10 Superalimente Pentru Copii – Partea I

Am auzit cu toții că mărul e bun pentru imunitate,  că lactatele sunt bune pentru creștere sau că avocado-ul ajută în a avea o memorie bună și pentru dezvoltarea creierului.

Dar care sunt cele mai importante 10 superalimente pe care copilul tău să le aibă zilnic dacă se poate în alimentația sa? Și de ce sunt ele atât de bune? Răspunsul îl găsești mai jos!

citește mai mult
Dr. Mălina Chiriac – Băuturile de vară: cât de periculoase sunt pentru greutatea copiilor?

Dr. Mălina Chiriac – Băuturile de vară: cât de periculoase sunt pentru greutatea copiilor?

Vara este anotimpul în care mulți copii aleg să își potolească setea cu o mulțime de varietăți de băuturi delicioase.

Ceea ce ne poate lua prin surprindere însă este faptul că aceste băuturi ascund o mulțime de calorii în formă lichidă, iar dacă sunt consumate frecvent, ele pot fi atât o cauză importantă de kilograme în plus cât și un factor de risc pentru sănătatea copiilor prin cantitatea crescută de zahăr pe care o conțin.

citește mai mult